26 فروردین 1403 12:35 ق.ظ

بازدید نماینده مردم شریف تهران جناب آقای مهندس سید مصطفی میر سلیم از تأسیسات نمک‌زدایی و انتقال‌ آب خلیج‌فارس

بازرس اعزامی کمیسیون اصل 90 از طرح تأمین و انتقال آب خلیج‌فارس بازدید کرد. سید مصطفی میرسلیم که برای یک بازدید فشرده‌ از تأسیسات نمک‌زدایی و خطوط انتقال آب خلیج‌فارس عازم جنوب و فلات مرکزی کشور شده بود، در روزهای 14 و 15ام خرداد 1401 از این طرح بزرگ، به عنوان بازرس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی دیدن کرد.

این دیدار پیرو پاسخ به سوالات این نماینده‌ی محترم تهران با امضای جمعی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از وزیر وقت صمت برنامه‌ریزی شده بود. لازم به توضیح است که آقای میرسلیم ضمن بازدید دقیق و کارشناسانه از این ابر پروژه ابراز داشتند که این طرح جوابگوی نیاز به آب معادن و صنایع وابسته به فولاد و مس می‌باشد.

وی ضمن برشمردن مزایای این طرح خاطر نشان کردند که این طرح حیاتی ضمن پاسخگویی به نیاز آبی صنایع و معادن و آزادسازی آب بخش صنعت می‌تواند به طور غیر مستقیم نیاز آب شرب شهرهای صنعتی را نیز مرتفع نماید.

نماینده‌ی مجلس شورای اسلامی در دوره‌ی یازدهم اجرای این طرح را مبتنی بر دستاوردهای نوین بشری در زمینه‌ی نمک‌زدایی از آب دریا دانستند و افزودند: این طرح با اتکا به نیروی انسانی جوان و با تجربه می‌تواند نوید بخش آینده‌‌ای درخشان برای هم‌وطنان عزیز و پیشرفتی عادلانه در خور شأن جمهوری اسلامی باشد.

نماینده‌ی مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در خاتمه از این که این طرح با رعایت مقررات محیط زیستی و هم‌چنین همکاری بنگاه‌های ایرانی و با نگاه به انتقال دانش فنی راهی درخشان را پیموده است، ابراز خرسندی کرده و از خداوند متعال مزید توفیقات را  برای ادامه‌ی هر چه بهتر این راه خواستار شد.

لازم به ذکر است که در این دیدار علی همتی شعبانی مدیر عامل شرکت تأمین و انتقال آب خلیج‌‌فارس و همچنین مهندس قربانی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری و تنی چند از مهندسان این طرح آقای میرسلیم را همراهی می‌کردند.

رسانه‌های اجتماعی

پیوندها

اطلاعات تماس

همه حقوق برای شرکت تأمین و انتقال آب خلیج‌فارس محفوظ است.

تماس با ما

درباره ما